Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
November 12, 2012
Image Size
358 KB
Resolution
533×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
863
Favourites
51 (who?)
Comments
24
Downloads
10

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon EOS 40D
Shutter Speed
1/2000 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
40 mm
ISO Speed
250
Date Taken
Nov 10, 2012, 4:48:49 PM
Software
www.meitu.com
Sensor Size
14mm
×
I am Aladdin! by xTomodoi I am Aladdin! by xTomodoi
Aladdin ~xTomodoi

Photography thx ~Itismoi

-----------------------------------------

Taken during AFA'12!!
Afa was really funnnn!!! \O/ got to meet old and new friends! Thank you everyone!!

thank you ~yumi-ojou-sama for the red gem and ~Matosayshi for helping me mould aladdin's staff and flute!!

Also, finally got to work with ~Itismoi !! T_T I was really happy as i really love his photos a lot!
Add a Comment:
 
:iconlyladeathmetal:
LylaDeathmetal Featured By Owner Jun 13, 2013  Student General Artist
nice picture :) ur hair is wicked awesome, the colour :D
Reply
:iconxtomodoi:
xTomodoi Featured By Owner Jun 14, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
thank you! it's all thanks to the photog, the color in real life is a darker shade of blue! ><
Reply
:iconlyladeathmetal:
LylaDeathmetal Featured By Owner Jun 17, 2013  Student General Artist
oh really? yeah I am really leaning towards dying my hair this colour lol it calls to me jk, so you are like a model? :D
Reply
:iconxtomodoi:
xTomodoi Featured By Owner Jun 17, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
oh i see haha! XDD eh no, not a model!! i would much prefer it if you call me a cosplayer! XD
Reply
:iconlyladeathmetal:
LylaDeathmetal Featured By Owner Jul 12, 2013  Student General Artist
ya :) oh really? ok you're a deadly Cosplayer haha i would like to be Sailor Moon jk
Reply
:iconnamiwalker:
NamiWalker Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Photographer
*///*
I really love your cosplays, really *fan*

Continue, please, please, PLEEEASEEEE T______________T
Reply
:iconxtomodoi:
xTomodoi Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
ahh thank you!!! that's the first time anybody had said that to me!! >//<
yes i love magi a lot!!! so there will be a lot of upcoming magi shoots hahaha! thank you so much!! >/////<
Reply
:iconnamiwalker:
NamiWalker Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Photographer
I DONT BELIEVE YOU DD:!! NON!
Your cosplays are absolutely PERFECT *_*, and youre really cute and... Fuck, youre Aladdin x___D!!

Im a really Magi lover too *///*!!
Reply
:iconxtomodoi:
xTomodoi Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
NON! HAHAHA.
far from perfect!! but thank you so much! im really happy to know that there's someone who loves my cosplay!//
YAY!! another magi lover!! XD magi is really awesome!
i love your magi cosplays too! hoping to see more from you too!! >//<
Reply
:iconnamiwalker:
NamiWalker Featured By Owner Dec 16, 2012  Hobbyist Photographer
I-Really-Can-not-believe.
Really. ;_______;!!!
Im sure that Im not the only one DD:!
Yes, and we do a Magis group *3*!! --> :iconmagi-empire:

*////////////*!!
Omg, thanks! And, idem e_e!!!!
Reply
Add a Comment: